L´Ajuntament de Santa Coloma de Farners incorpora un nou sistema de comunicació d´incidències de l´equipament urbà a través de dispositiu mòbil

18/12/2013

Redacció Línia Verda

Els ciutadans i empreses del municipi podran traslladar a l´Ajuntament les deficiències detectades en l´equipament urbà a través del seu telèfon mòbil. Aquest nou servei se sumeixi al ja existent de consultes online sobre Medi Ambient engegat del passat any.

L´Ajuntament de Santa Coloma de Farners posa a la disposició dels ciutadans un nou servei per comunicar les incidències detectades en l´equipament urbà. D´aquesta forma, el ciutadà podrà posar en coneixement de l´Ajuntament qualsevol deficiència que detecti mitjançant l´ús del seu telèfon mòbil o tableta.

Aquest nou servei se sumeixi al ja existent de consultes i informació mediambiental engegat per l´Ajuntament a través de la web www.liniaverdascf.cat l´any 2012.

Per utilitzar el servei a través de Smartphone, n´hi ha prou amb descarregar l´aplicació Línia Verda. Per a això l´usuari es connecta a la web de Play Store o APP Store en funció de la tecnologia emprada en el seu dispositiu mòbil (Android / iOS). Selecciona l´aplicació Línia Verda, i la descàrrega es porta a terme de forma gratuïta. Una vegada oberta l´aplicació en el telèfon, decideix si plantejar una consulta o comunicar una incidència. El procediment és molt ràpid i senzill.

Per comunicar una incidència, n´hi ha prou amb seleccionar la categoria. Per geolocalització, l´aplicació s´encarrega de detectar de forma automàtica les coordenades exactes en les quals se situa la mateixa. Encara així, l´usuari també pot fer-ho manualment si decideix enviar l´avís en un altre moment des d´un altre lloc. Posteriorment, es pot adjuntar una foto de la incidència amb una breu descripció. Una vegada enviada, el responsable nomenat per l´Ajuntament rep notificació de la mateixa. A partir d´aquest moment, s´inicien els tràmits per donar solució a la incidència detectada. El ciutadà coneix en tot moment l´estat en el qual es troba la incidència comunicada gràcies a les notificacions que rep en el seu dispositiu mòbil. Una vegada resolta, el ciutadà rep una notificació en el seu mòbil.

Gràcies a la implantació d´aquest nou sistema, el ciutadà disposa d´un canal directe de comunicació amb el propi Ajuntament per així solucionar qualsevol incidència que trobi en les categories d´enllumenat, neteja, mobiliari urbà, clavegueram, control de plagues etc… 

A través d´aquesta aplicació o de la web www.liniaverdascf.cat, es pot plantejar qualsevol consulta relacionat amb el medi ambient. En un termini màxim de 24 hores, un equip d´experts en la matèria donarà resposta a la qüestió plantejada. 

D´aquest servei poden beneficiar-se tant empreses com a ciutadans del municipi. A més, ofereix informació sobre legislació mediambiental estatal i autonòmica, sistemes de gestió ambiental, de residus, proveïdors de serveis i tecnologies, reciclatge, contaminació acústica etc… També es pot consultar sobre tràmits administratius, ajudes i subvencions, energies renovables, etc…

Amb la implantació d´aquest servei, l´Ajuntament de Santa Coloma de Farners oferirà als ciutadans i empreses un canal de comunicació directe per així aconseguir un municipi que compleixi les normes bàsiques de benestar social. 



Actualitat ambiental

Cerrar [X]Uso de cookies

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar nuestros servicios y recopilar datos estadísticos sobre hábitos de navegación. El uso de cookies es necesario para la notificación de incidencias. Si continúa navegando, consideramos que acepta su uso. Puede obtener más información, o bien conocer cómo cambiar la configuración, en nuestra Política de cookies